søndag 14. november 2010

Litt julesnacks

Her har jeg vært inspirert av et kort jeg så i "Ett trykk". Jeg har også satt meg som mål å lære å bruke Photoshop, så jeg har lekt meg litt med å lage rammer. Den rosa kanten rundt bildet er en del av selve kortet. På bildet under ser man hvordan kortet er orginalt. Det er jo litt gøy, da :-)




Inni:


Dette kortet er også inspirert av et jeg så i "Ett trykk":

Inni:





Og her er et jeg laget på et scrappetreff i Gildeskål for noen helger siden:







3 kommentarer:

  1. Hei Elin!!!Må si att du er flink til og lage ting,fin hobbyblogg du har :O))Hilsen fra Heidi,Bissi hilser til vofsene:O))

    SvarSlett
  2. Heisann:) Så trivelig at du har fått deg blogg. Antar det vil komme mye fint her ja. Nydelige kort du har laga her. Klem

    SvarSlett
  3. Hei Elin, og gratulerer med blogg. Flott bilde:~)

    SvarSlett