lørdag 1. januar 2011

Julegaveeske

Hvordan pakker man inn to gavekort som er printet ut hjemme, og som kom ut i A4-størrelse? Jeg hadde liksom ikke lyst å brette dem sammen, og legge dem i konvolutt - det ble for kjedelig! Så da var det bare å sette seg ned på scrapperommet, og i full fart lage noe som passet. Jeg rullet sammen gavekortene, og knøt et bånd med "God jul" på rundt. Tok mål av rullene, og lagde ei eske som passet til målene. Vips, så var innpakningen klar! Jeg hadde det litt travelt, så jeg orket ikke å legge så mye arbeid i det, med pynting og sånt, men arkene fra Papirdesign er så dekorative i seg selv, at jeg fant ut at det ikke var nødvendig med så mye pynt. Så laget jeg en pakkelapp av restene av mønsterarket, dermed matchet den til esken.








2 kommentarer:

  1. Det var en ordenltlig fin boks.
    Elsker hjertet du har laget - det skal jeg legge meg på minnet :)

    SvarSlett
  2. Takk, Lene. Det hjertet er ordentlig morsomt å lage; det kan lages i alle slags varianter, og det tar ikke lange stunden, så man kan lage maaange forskjellige på kort tid :-)

    SvarSlett