onsdag 9. mars 2011

Navnefest

Jeg laget et kort til navnefesten for min venninnes sønn, Sigurd. Desverre glemte jeg å ta bilde av det før jeg gav det fra meg, så jeg måtte fotografere kortet på festen...(er det typisk meg, eller...). Festen foregikk i et relativt mørkt lokale, og jeg måtte "snike" meg til å fotografere kortet mens jeg var sånn høvlig alene ved gavebordet, i full fart, altså. Kvaliteten på bildet ble dermed deretter. Sånn kan det gå... men, men - jeg har nå et par bilder, iallefall. Som man kan se, så er bokstavene kommet litt skjevt på, og det fungerer dårlig i mitt hode, men jeg trøster meg med at man jo skal se at det er hjemmelaget... (egentlig en dårlig trøst, men dog en trøst :-).

Kortet er et konvoluttkort, som egner seg godt til å legge penger i. Mønsterarkene er fra den nye kolleksjonen til Papirdesign, og blomsten og bladene nede i venstre hjørnet er fra Magnolia. Stempelet har jeg lånt, så det er av ukjent opprinnelse. Kanskje noen kan hjelpe meg?


1 kommentar:

  1. Kortet ble nydelig Elin!
    Stemplet er fra Whipper Snapper : )
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett